HTML

Johnny's

A http://johnnystevens.blogspot.com blog magyar forditasa.

Linkblog

Archívum

Elso

2008.04.14. 23:43 JohnnyS

"Z, en blogger leszek" - ezt mondtam ma este Z baratomnak, es most blogger vagyok...

Szoval nem is tudom, hol kezdjem, a legjobb talan, ha bemutatkozom. Basszusgitaros vagyok, webprogramozo, pokerjatekos, VATSIM pilota, stb. Szeretem a heavy metalt, kedvenc bandam az Iron Maiden. Azt hiszem, ennyi info boven eleg rolam.

A mai napom... huhh mi is tortent velem ma? Suliban voltam, unatkoztam, aztan hazamentem, felhivott a haverom, George, es elhivott a Galeri Pubba. "Miert ne?" - mondtam. Szoval felvettem a bakancsomat, es elmentem a pubba. Ott volt egy fasz (sajnos). Szoval megittam a soromet, es eljottem haza. Este elhataroztam, hogy blogger leszek, es csinaltam egy prezentaciot az OpenOffice.org-al (szeretem ezt a programot) az osztalytarsamnak. Szoval holnap elviszem suliba a pendrive-on, es a csaj vesz nekem egy Heinekent :D

Remelem, jo lesz a holnap :D

2 komment

Címkék: suli informatika galeri

A bejegyzés trackback címe:

https://johnnystevens.blog.hu/api/trackback/id/tr56425934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JohnnyS 2008.04.14. 23:46:17

remelem, tetszeni fog majd a blog... bar meg nem nagyon tudom, mi lesz rajta :D

programozó állás · http://www.PenzGazda.hu 2008.04.19. 21:49:53

Az én kedvencem is az Iron Maiden:
www.youtube.com/watch?v=jgqxQmAbTBc

De én nem vagyok webprogramozó, de ez talál téged is érdekel majd, ha elkészül hamarosan:

aprogramozo.blog.hu
www.aprogramozo.net
süti beállítások módosítása